Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Είμαι με καρκίνο, με φιλοξενούν συγγενείς μου και με απορρίπτουν...

Kα Μάγδα,
ονομάζομαι Βασίλης ζω μόνος με αναπηρία 80% με καρκίνο πνεύμονας και πρόσφατα και εγκεφάλου. Είμαι 60 ετών και με απορρίπτουν λόγο που με φιλοξενεί ένας...
ανιψιός μου, μόνος μου πώς να επιβιώσω με την αρρώστια μου; Επίσης δεν έχω ΔΕΗ στο όνομα μου. Υ.γ. 1 Για το ΕΚΑΣ ο διοικητής του ΙΚΑ μας λέει ψηφίστηκε η τροπολογία , εδώ Θεσσαλονίκη στην Πύλη Αξιού ακόμα και σήμερα 29/4/14 δεν ήρθε.
Υ.γ 2 Σας επισυνάπτω Βεβαίωση σύνταξης 460 ευρώ καθαρά , για τα αναδρομικά του 2012 για το ποσό των 4.464,44 ευρώ φόρος που αναλογεί 906,46 ευρώ και φόρος που παρακρατήθηκε . 10 μήνες περίμενα να πληρωθώ (με ρώτησε κανείς πώς πέρασα αυτούς τους μήνες ) και στο τέλος μου τα πήρε η εφορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου