Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Σχέδιο αίτησης συνταξιούχου προς τον ΕΦΚΑ για απαίτηση παράνομων κρατήσεων



AddThis Sharing Buttons
ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ Ε.Φ.Κ.Α.
(ή Υποκ/μα που υπάγεται ο συνταξιούχος)

Α Ι Τ Η Σ Η
Του/της …(όνομα) (επώνυμο) του (πατρώνυμο), κατοίκου (διεύθυνση), με αριθμό μητρώου ……………. και ΑΦΜ ………………., τηλ. …………………… (Δηλαδή, τα στοιχεία του συνταξιούχου ή των διαδόχων του)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Αξιότιμοι κύριοι,
Είμαι συνταξιούχος του ΕΦΚΑ/πρώην …… (ΙΚΑ/ΤΕΒΕ/ΝΑΤ κ.λπ.) από το τέλος ………….. (ημερομηνία αποχώρησης).
Με τις υπ’αριθ. 2287-2090/2015 αποφάσεις του, η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε παράνομες τις περικοπές επί των κύριων και επικουρικών συντάξεων, κρίνοντας αντισυνταγματικές τις σχετικές διατάξεις που τις επέβαλαν (άρθρο 6 παρ. 2 ν. 4051/2012 και άρθρο πρώτο παρ. 1Α υποπαρ.ΙΑ.5 περίπτ. 1 και υποπαρ.ΙΑ.6 περίπτ. 3 του ν. 4093/2012).
Εξάλλου, με τις ίδιες αποφάσεις κρίθηκε αντισυνταγματική και η κατάργηση των επιδομάτων Χριστουγέννων και Πάσχα καθώς και του επιδόματος αδείας.
Ήδη, πρόσφατα, η υπ’αριθ. 3037/2018 απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Θεσ/κης, σε συμμόρφωση με τις ανωτέρω αποφάσεις του ΣτΕ, δικαίωσε συνάδελφό μου συνταξιούχο και υποχρέωσε τον Φορέα σας να του επιστρέψει αναδρομικά όλα τα ποσά που είχε παρακρατήσει από τη σύνταξή του, εφαρμόζοντας τις ανωτέρω αποφάσεις του ΣτΕ που έκριναν αμετάκλητα αντισυνταγματικές και παράνομες τις σχετικές διατάξεις και αποτελούν πλέον Νομολογία.
Με την παρούσα αίτησή μου και με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
Α Ι Τ Ο Υ Μ Α Ι
1ον) Να μου καταβάλετε αναδρομικά, από το έτος 2013 μέχρι και σήμερα, τα ποσά που παρακρατήσατε παρανόμως από τη σύνταξή μου, συμμορφούμενοι με τις ανωτέρω οριστικές και αμετάκλητες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας.
2ον) Να μου καταβάλλετε από τούδε και στο εξής τα Δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα, καθώς και το επίδομα αδείας, όπως αυτά τα ποσά καταβάλλονταν μέχρι 31-12-2012.
3ον) Να αναπροσαρμόσετε από σήμερα τη σύνταξή μου στα επίπεδα προ του 2013, εξαλείφοντας τα παρανόμως και μέχρι πρότινος παρακρατηθέντα ποσά, όπως προαναφέρθηκαν και να μην εφαρμόζετε στην περίπτωσή μου τις διατάξεις που ήδη κρίθηκαν παράνομες και αντισυνταγματικές.
……………………… 2018
Ο αιτών/Η αιτούσα
http://enypekk.gr/schedio-etisis-syntaxiouchou-pros-ton-efka-gia-apetisi-paranomon-kratiseon/?fbclid=IwAR3jd0uVbpwoVjF7FDR5lgBIAmJAHPDAoc4KGbHVAOlNKQEGMU0ACMy9O2g#.W8XrUgd9fsQ.facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου